Építsd újra a mosolyod! implantáció akció

Hiányos a mosolyod? Nem mersz egy jóízűt kacagni mások előtt?
Félve ülsz le egy üzleti ebédhez, nehogy a leendő ügyfeled/partnered meglássa hiányos fogaidat?
Ha nem akarsz többé szégyenkezni fogaid száma és állapota miatt, akkor ezt az akciót Neked találtuk ki!

A hiányzó fogak pótlására egyre modernebb módszerek állnak rendelkezésre, már nem csak a kivehető protézis az egyetlen megoldás. Az implantátumokra épülő fix pótlás nagyon sok, fogát elvesztett páciensnek adhatja vissza a „saját fog” érzését. Ennek előfeltétele a megfelelő szájállapot és csontállomány. Az elégtelen (keskeny, alacsony) vagy nem megfelelő minőségű csont eddig igen sok páciens esetében azonban kizárta a műgyökérbeültetés esélyét. A hagyományos módszerekkel “szinte lehetetlen” esetek döntő többsége, a nálunk alkalmazott “mágneses kalapács” és “piezo sebészeti”  technikával, megfelelő csontpótlással, BoneAlbumin alkalmazásával már sok esetben kivitelezhető.

A behelyezhető implantátumok számát és méretét a tervezés során lehet egyeztetni a kezelőorvossal. Többféle minőség és árkategória közül lehet választani a páciens pénztárcájához és igényeihez igazodva.

Az akció tartalma
1 alkalmas konzultáció és tervezés, 2 db digitális panoráma röntgen felvétel (1 implantáció előtt, 1 utána) 50% kedvezménnyel, 10.000 Ft-ért (az implantátum csavar/ok és a műtét ára helyi érzéstelenítésben).

Kedvezmény (szükség és darabszám tekintetében)
Az első implantátumból 5%, a második darabból 10%, a harmadikból 15% és a negyedikből 20% kedvezmény, bármely a GMCben rendelkezésre álló implantátum családból.

Jelige

Részletek

Küldd el az info@gasparmed.hu-ra a ŐSZINTE MOSOLY jeligét neveddel és telefonszámoddal. Mi maximum 12 órán belül visszahívunk időpont egyeztetés céljából vagy elérsz minket a +36 30 328 6337-es telefonszámon.

Az akciós ajánlat 2018. februárjában vehető igénybe a GMC-ben. Az akciós kezelést Dr Gáspár Lajos, Dr. Leelőssy-Nagy Gergely vagy Dr. Nyorba Péter végzik (máshoz ezen ajánlat nem vehető igénybe).

Az implantáció ára tartalmazza az implantátumokat és a beültetést helyi érzéstelenítésben. Nem tartalmazza az implantátum fejeket (fogpótláshoz lesz szükséges) és az implantátumra kerülő pótlások árát (híd, korona). Csontpótlás, háló, membrán vagy extrém bonyolult műtéti eljárás vagy altatás kérése plusz költséget vonhat maga után, melyről minden esetben előzetes tájékoztatást adunk!

Az időpont foglalásánál vedd figyelembe, hogy a késő délutáni és esti időpontok hamar betelnek. A kezelést legalább 24 órával megelőzően lehet lemondani vagy módosítani. Erős fogkövesedés vagy elhanyagolt száj, nagyon vérző íny esetén extra előkészítő kezelések válhatnak szükségessé, melyekre javaslatot teszünk, illetve ennek költségeiről előzetesen tájékoztatást adunk. Ha kérdésed van, keress minket, szívesen válaszolunk a kérdéseidre!